11:06 - årsresumé, när det gäller kläder.


Januari/Februari - Djurmönstrat och randigt.

Mars - Började förälska mig i blusar. Fortsatte även med randigt.

April - Köpte slitna jeans. Fortsatte med djurmönstrat. Använde min skinnjacka flitigt.

Maj - Använde skjortan gång på gång..

Juni - Jeansshortsen var en god favorit. Randigt hängde fortfarande med.

Juli - Inte så speciellt här. Köpte ett par svarta byxor med dragkedjedetaljer som blev favoriter. Randigt och jeansshortsen hängde på.

Augusti - Blusarna kom tillbaka igen. Jeansshortsen satt fortfarande kvar. Köpte en till favorit - västen.

September - Köpte min älskade kavaj. Djurmönstrat och dragkedjor hängde kvar.

Oktober - Collageklänningen med dragkedja i ryggen åkte på en hel del. Köpte min kavajkofta. Och min älskade jeansskjorta, som används ofta.

November - Som ni ser så hittar ni jeansskjortan och kavajkoftan även här. Och mitt korshalsband. Velourtightsen används också flitigt. Axelvaddar kom också in i bilden.

December - Vit skjorta köpte jag. Fuskpälsjackan används så gott som varje dag. Ny favoritkjol som jag fick i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Sabina

fina kläder =)

2010-01-03 @ 11:41:14
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0